Ker se zavedamo, da so splošni pogoji spletnih trgovin včasih težko razumljivi, vračila in zamenjava blaga pa pogosta težava tako kupcev kot trgovcev, si v nadaljevanju lahko na kratko prebereš obrazložitev vračil in zamenjave blaga v naši trgovini.

Pri spletnem nakupu imaš kot kupec pravico, da kupljene izdelke vrneš in prejmeš povrnjeno kupnino, ne glede na razlog tvoje odločitve. Vse kar moraš storiti je, da nam v roku 14 dni od nakupa sporočiš, da odstopaš od pogodbe in v naslednjih 14 dneh izdelek vrneš na naš naslov.

Izdelek s priloženim izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe, ki ga najdeš TUKAJ, pošlji ali osebno prinesi v naš razstavni salon, ki ga najdeš na naslovu:

Tim group, d.o.o. PE Kranj, Bleiweisova cesta 30, 4000 Kranj.

 

Katere izdelke lahko vrneš?

Vrneš lahko izdelke, ki niso poškodovani, nimajo poškodovane ali odstranjene originalne embalaže in niso bili uporabljeni. Ker je nekaj izdelkov tudi takšnih, ki imajo iz razloga varovanja zdravja in higienskih razlogov nameščen varnostni pečat, za te izdelke vračilo ni možno, če je bil pečat odprt, odstranjen ali poškodovan (43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov).

V praksi pomeni, da lahko brez težav vrneš vse izdelke, ki nimajo pečata in vse izdelke s pečatom, če le tega nisi odprl, poškodoval ali odstranil. 

 

Primeri:

1. 

Spodnje perilo, ki ima nameščene vse samolepilne zaščite in pritrjene originalne etikete JE PRIMERNO ZA VRAČILO 

Spodnje perilo, ki ima odstranjene samolepilne zaščite, originalne etikete, je bilo oprano ali ima vidne znake uporabe NI PRIMERNO ZA VRAČILO

2.

Samostoječe nogavice, hlačne nogavice in podobni izdelki, NISO PRIMERNI ZA VRAČILO, če imajo vidne znake nošenja, so raztegnjeni ali kakorkoli poškodovani.

 

Kakšni so stroški vračila?

Za vračilo ali zamenjavo blaga moraš kot kupec poskrbeti za dostavo izdelka na naš naslov. Strošek dostave v tem primeru kriješ sam/a in do povračila tega stroška nisi upravičen/a.

 

Kako je z vračilom kupnine?

Vračilo kupnine se izvede po pregledu izdelka in oceni o primernosti izdelka za vračilo. Vrnjen izdelek pregledamo v roku 1-2 delovnih dni po prejemu vračila in takrat tudi izvedemo vračilo kupnine. Vračilo kupnine nakažemo na tvoj TRR, ki ga posreduješ na priloženem obrazcu za vračilo izdelka. Kot kupec si upravičen/a do povračila kupnine brez stroškov dostave za naročilo. 

Če si ob naročilu koristil promocijsko kodo oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in jih ne vračamo. Na tvoj TRR nakažemo le vplačani znesek, obenem pa prejmeš tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji. V kolikor si z nakupom izdelka, ki je predmet vračila prejel/a tudi točke zvestobe, bodo v primeru vračila izdelka, za katerega si točke prejel/a, le te tudi odvzete.

.

Je postopek zamenjave izdelka enak kot postopek za vračilo?

Tako je, postopek vračila izdelka je popolnoma enak, z razliko da namesto vrnjene kupnine prejmeš drug želen izdelek. Če je nov izdelek dražji boš razliko doplačal/a, če pa bo izdelek cenejši, ti bomo razliko povrnili na TRR. Ob menjavi izdelkov nam vedno ob vračilu sporoči, kater izdelek želiš prejeti namesto vrnjenega izdelka.

Če nisi prepričan/a, ali je tvoj izdelek primeren za vračilo, nam v izogib dodatnim stroškom pred pošiljanjem izdelka raje pošlji e-sporočilo ali nas pokliči na 040 819 384 in z veseljem ti bomo pomagali.

V kolikor bomo prejeli izdelek, ki ni primeren za vračilo, te bomo o tem obvestili in ga na tvoje stroške vrnili na tvoj naslov.

Izsek iz splošnih pogojev poslovanja

Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo – velja le za potrošnike

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (v nadaljevanju: odstop od pogodbe).

Razen če sta prodajalec in potrošnik dogovorila drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega odstavka pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu,
    • je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
    • je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
    • podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.

Navedena omejitev pri odstopu od pogodbe iz prejšnjega odstavka torej velja tudi za katerekoli blago, ki ga ponuja prodajalec preko spletnega mesta fensi.si, zlasti pa v primeru, če gre za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, kot opredeljeno zgoraj v 6. točki prejšnjega odstavka. Pri nakupu tovrstnega blaga lahko torej potrošnik odstopi od pogodbe le, če dobavljeni izdelki še niso bili odprti in uporabljeni oz. ko potrošnik še ni odprl pečata.

Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Prejšnji odstavek se smiselno uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov. Če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, pa začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se torej, da je potrošnik podal odstopno izjavo za odstop od pogodbe pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga ali digitalne vsebine, ki se dobavi na materialnem nosilcu, ki je določen za odstop od pogodbe, in v primeru nakupa storitve ali digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu, v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pri katerih ima potrošnik pravico, da odstopi od pogodbe, lahko v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov info@fensi.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, lahko potrošniki uveljavljate tudi s posredovanjem izpolnjenega obrazca za odstop od pogodbe, katerega si lahko prenesete TUKAJ.

Blago morate vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov: Tim group, d.o.o. PE Kranj, Bleiweisova cesta 30, 4000 Kranj, Slovenija. Kot potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krijete samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov. Izdelek morate vrniti nepoškodovan, poslan v originalni še neodprti embalaži in v nespremenjeni obliki in količini. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe mora uporabnik predložiti tudi kopijo računa in osebne podatke, v kolikor obstaja dvom glede upravičenosti do odstopa od pogodbe ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, ob čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik ne sme uporabljati digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne sme dati na voljo tretjim osebam. V primeru odstopa od pogodbe lahko podjetje ne glede na prej navedeno potrošniku prepreči vsakršno

nadaljnjo uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, in sicer zlasti tako, da potrošniku onemogoči dostop do digitalne vsebine ali digitalne storitve ali onemogoči potrošnikov uporabniški račun.

Kupec potrošnik v zvezi z vračilom izdelkov pri odstopu od pogodbe skladno s tem poglavjem splošnih pogojev poslovanja krije stroške vračila blaga. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji. V kolikor ste z nakupom izdelka prejeli tudi točke zvestobe, bodo v primeru vračila izdelka, za katerega so bile točke prejete, le te tudi odvzete.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe iz tega poglavja nosi potrošnik.

Izdelek dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo