DA! Naročene izdelke zapakiramo v nevtralno škatlo rjave barve, ki ni potiskana, nima nalepk ali druge oznake spletne trgovine. Na škatli se nahaja le nalepka z vašimi podatki in podatki našega podjetja, ki se glasi Tim Group, d.o.o.. Tako nihče ne more vedeti, kaj je v vašem paketu in ne iz katere spletne trgovine le ta prihaja.
Rok dobave za izdelke, ki so na zalogi je 1-2 dni. Če naročilo oddate na delovni dan bomo vaše naročilo odposlali takoj oz. še isti dan, če bo naročilo oddano do 14. ure in izbrana dostava Pošta Slovenije. V kolikor izberete dostavo z dostavno službo GLS, morate naročilo oddati do 13. ure, da bo lahko odpremljeno še isti dan. Izdelke na vašem naslovu pa lahko pričakujete že naslednji delovni dan. V izredno redkih primerih se dostava lahko zamakne za 1 delovni dan, saj dostavne službe včasih ne uspejo dostaviti vseh paketov naslednji delovni dan.
V kolikor vaše naročilo vsebuje izdelke, ki niso na zalogi in imajo označen rok dobave 2-5 delovnih dni, bo celotno naročilo odposlano, ko prejmemo na zalogo še manjkajoče izdelke. V takšnem primeru je kot zapisano rok dobave na vaš naslov med 2 in 5 delovnimi dnevi, vendar večino teh paketov dostavimo v najkasneje 3 delovnih dneh.
V kolikor vaše naročilo vsebuje izdelke iz zaloge in obenem izdelke, ki jih ni na zalogi, želeli pa bi, da vam vsaj del naročila odpošljemo takoj, nas lahko obvestite po e-pošti ali telefonu in naročilo bomo razdelili na dva dela in izdelke iz zaloge odposlali predhodno.
Pakete za nas dostavljata pogodbena partnerja Pošta Slovenije in GLS. Ob oddaji naročila lahko izberete katera dostavna služba bo dostavila vaš paket.
Dostava za naročila v skupnem znesku nad 50€ je brezplačna, strošek dostave za naročila nižja od 50€ pa je 3,70€ ne glede na dostavno službo in se obračuna v postopku nakupa. Strošek pošiljanja paketa na Hrvaško znaša 6,50€, prav tako pa je dostava brezplačna ob naročilu nad skupnim zneskom 50€.
Stroške provizij za plačila po povzetju in dostavo v PS Paketomat, GLS paketno trgovino ali GLS paketomat krijemo mi kot prodajalec in vam jih dostavne službe ne bodo zaračunale.
Petrol za storitev prevzema na bencinskih servisih zaračunava dodatno provizijo, ki vam jo obračunajo v znesku 1,50€ ob prevzemu paketa in jo krijete sami.
Če paketa ne želite prejeti na dom lahko v postopku nakupa izberete še prevzem paketov na različnih prevzemnih točkah kot sledi:
- Osebni prevzem pri nas na prevzemnem mestu v Kranju
- Poštno ležeče – paket dostavimo na vašo pošto, kjer počaka na vaš prevzem, obvestilo o paketu dobite preko SMS sporočila.
- Dostava na BS Petrol – paket odpošljemo na izbrani BS Petrol, kjer ga lahko prevzamete v roku 3 delovnih dni od obvestila, ki ga prejmete na SMS.
- Dostava v PS Paketomat – paket odpošljemo v paketomat Pošte Slovenije, kjer ga lahko prevzamete v roku 3 dni od obvestila, ki ga prejmete na SMS.
- Dostava v GLS paketomat - paket odpošljemo v paketomat GLS, kjer ga lahko prevzamete v roku 3 dni od obvestila, ki ga prejmete na SMS.
- Dostava v GLS paketno trgovino - paket odpošljemo v paketno trgovino GLS, kjer ga lahko prevzamete v roku 3 dni od obvestila, ki ga prejmete na SMS.
Vse GLS paketomate in paketne trgovine, bencinske servise in PS Paketomate najdete v postopku izbire dostave in jih enostavno izberete iz menija.
V kolikor imate posebne želje glede dostave nam lahko to zaupate v opombah ob naročilu, preko e-pošte ali telefona.
Če ste izbrali dostavno službo Pošta Slovenije, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo o pošiljki s katerim paket lahko prevzamete na vaši pošti. Na obvestilu o pošiljki se nahaja tudi telefonska številka na kateri lahko naročite ponovno brezplačno dostavo paketa in se dogovorite za dan, ko boste na navedenem naslovu.
Če ste izbrali dostavno službo GLS boste pred dostavo prejeli SMS sporočilo o predvideni dostavi, če pa vas ne bo na naslovu, vas bo kurir poklical in lahko se dogovorite za ponovno dostavo ali prevzem paketa na eni izmed prevzemnih GLS lokacij (trafike, bencinski servisi, paketomati).
Seznam prevzemnih lokacij GLS najdete TUKAJ.
V postopku nakupa boste lahko pri vrsti plačila izbirali med naslednjimi vrstami plačil:
- Plačilo po povzetju
Naročeno blago plačate kurirju Pošte Slovenije ali GLS ob dostavi ali ob prevzemu na prevzemni točki, ki ste jo izbrali. Kurirji Pošte Slovenije za plačilo sprejemajo samo gotovino, medtem ko lahko kurirju GLS znesek poravnate v gotovini ali s plačilno kartico.
- Plačilo po predračunu
Naročilo plačate preko spletne banke na naš TRR. Ob oddaji naročila boste na vaš e-naslov prejeli dodatno sporočilo z vsemi potrebnimi podatki za plačilo vašega naročila.
- Plačilo s PayPal sistemom preko spleta
Plačilo se opravi preko PayPal plačilnega modula in je varovano s SSL certifikatom in vsemi varnostnimi standardi sistema PayPal.
- Plačilo s kartico preko spletne strani
Plačila s karticami procesira PayPal in je varovano s SSL certifikatom in vsemi varnostnimi standardi sistema PayPal.
V spletni trgovini nudimo različne vrste promocij in ugodnosti, vedno aktivno akcijsko ponudbo, promocijske kode in točke zvestobe.
- Akcijski izdelki - vsi trenutno znižani izdelki v naši spletni trgovini so prikazani v razdelku Akcijska ponudba.
- Promocijske kode - skoraj vedno imamo aktivno eno ali več promocijskih kod, ki prinašajo različne popuste, brezplačno poštnino ali gratis izdelke. Promocijske kode objavljamo na družbenih omrežjih, pošiljamo našim kupcem preko e-novic ali jih objavimo v drugih elektronskih in tiskanih medijih. V določenih primerih promocijske kode lahko dobite tudi s sodelovanjem v nagradnih igrah.
Če imate promocijsko kodo jo uporabite po naslednjem postopku:
- Kodo vpišete v okno Promocijska koda in pazite, da je vpisana pravilno in brez presledkov. Pazite na velike in male črke
- Ko ste vpisali kodo potrdite s klikom ali pritiskom na gumb Dodaj.
- Če ste kodo vpisali pravilno in potrdili se je nad oknom kode pojavila promocijska koda in obračunan popust na trenutno košarico.
Če kode niste vpisali pravilno ali ste vpisali neveljavno kodo boste na ekranu videli sporočilo Kupon ne obstaja.
Točke zvestobe vam prinašajo vračilo dela vrednosti nakupa na vaš račun, vrednost pa lahko porabite ob vsakem naslednjem nakupu ali pa točke zbirate in jih uporabite ko se nabere določen znesek. Točke zvestobe lahko zbirajo in koristijo samo registrirani uporabniki in se zbirajo od prvega oddanega naročila kot registriran uporabnik dalje. Podroben opis in način delovanja sistema točk zvestobe si lahko preberete na naslednji povezavi.
Seveda, v postopku nakupa lahko dodate naslov za pošiljanje, ki je drugačen od vašega naslova. Paket bo tako poslan na drug naslov. V tem primeru vam priporočamo izbiro plačila preko PayPal, s kartico ali preko nakazila na TRR.
V opombah ob naročilu vpišite tudi, da gre za darilo saj bomo v tem primeru paket poslali brez računa, ki ga boste prejeli na e-poštni naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu.
V primeru težave najprej preverite, če ste vpisali vse zahtevane podatke in, da so le ti pravilni. V kolikor ste že registrirani uporabnik se morate v sistem prijaviti s podatki, ki ste jih navedli ob registraciji (e-naslov, geslo).
Če imate druge težave nas lahko pokličete na 040 819 384 ali nam pišete na e-naslov info@fensi.si.
Seveda, izdelke lahko zamenjate za druge izdelke ali vrnete in zahtevate vračilo kupnine. O vračilu nas morate obvestiti preko e-pošte ali izpolniti obrazec za vračilo in ga priložiti v paket za vračilo. O vračilu nas morate obvestiti v roku 14 dni od nakupa in izdelke nato vrniti v roku 14 dni od sporočila o odstopu od nakupa.
Izdelki za zamenjavo ali vračilo morajo biti v originalni in nepoškodovani embalaži, nerabljeni in v nespremenjeni količini, v nasprotnem primeru vračilo oz. zamenjava ni možna. Za odprto embalažo se šteje tudi odstranitev varnostnih nalepk na embalaži izdelka. Več o vračilih si lahko preberete na naslednji povezavi.