Vsa naročila iz spletne trgovine fensi.si pošiljamo z dostavno službo GLS ali Pošto Slovenije, odvisno katerega prevoznika izbereš v postopku nakupa. Oba ponudnika preko svojih aplikacij omogočata sledenje tvojemu paketu od dneva pošiljanja dalje.
Po uspešnem zaključku naročila boš na svoj e-poštni naslov prejel/a sporočilo z obvestilom o odposlanem paketu. Sporočilo pa vsebuje tudi gumb za sledenje tvojega paketa, ki te pelje direktno v aplikacijo prevoznika, ki si ga izbral/a v postopku nakupa in že avtomatsko vsebuje številko tvojega paketa.
Ko boš kliknil/a na gumb za sledenje paketu se v brskalniku odpre novo okno in podatki o stanju tvojega paketa se izpišejo na zaslonu.
O pošiljki boš s strani izbranega prevoznika prejel/a tudi SMS sporočilo o tvojem paketu in sledilno številko.
Opozorilo: sledenje paketov ni možno takoj po prejemu sporočila s povezavo za sledenje, saj ti sporočilo pošljemo v trenutku, ko je paket pripravljen na prevzem kurirja dostavne službe, ki bo opravljen tekom istega dne. Dostavna služba pakete pobira 1x dnevno, kar pomeni, da bo sledenje vedno delovalo šele v večernih urah tekočega dne in se lahko zgodi, da boš v primeru prehitrega preverjanja na ekranu videl/a le sporočilo, da paket še ne obstaja ali da o paketu ni podatka. V tem primeru počakaj in stanje paketa preveri še enkrat po 19.uri istega dne.
V kolikor imaš težave s sledenjem paketu ali potrebuješ dodatne informacije lahko prevoznika tudi kontaktiraš in ga povprašaš po stanju tvojega paketa preko telefonske številke:
- Pošta Slovenije: 080 14 00
- GLS: 01 500 11 50
V kolikor želiš dodatne informacije nas lahko kontaktiraš preko e-pošte na info@fensi.si ali preko telefona na 040 819 384.