Podatki o podjetju

TIM GROUP, d.o.o.  
Zvirče 48  4290 Tržič
Davčna št.: SI57555150
Matična št.: 8056404000
Telefon: +386 (0)40 819 384
E-mail: info@fensi.si

Upravljalec spletnega mesta Fensi.si (v nadaljevanju: spletno mesto ali spletna trgovina) je podjetje Tim group, d.o.o., Zvirče 48, 4290 Tržič, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja in spletne trgovine (v nadaljevanju tudi: fensi.si oziroma prodajalec ali podjetje).

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji poslovanja) določajo pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabniki ali kupci) pri uporabi, naročanju in nakupu blaga, storitev in digitalnih vsebin, ki so na voljo v spletni trgovini, ter ureja poslovni odnos med uporabnikom ter fensi.si.

Ti splošni pogoji poslovanja se lahko kadar koli spremenijo ali dopolnijo, zato kupcem predlagamo, da se pred vsakim nakupom seznanijo z njihovo vsebino in si jih natisnejo ali shranijo na primeren lasten trajni nosilec podatkov. Kupca zavezujejo tisti splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa, t.j. ob oddaji posameznega spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji posameznega naročila vsakič tudi posebej opozorjen na vsakokrat veljavne splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjate z njihovo vsebino.

Kot kupec po teh splošnih pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup v spletni trgovini, pri čemer določene, v teh splošnih pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki se štejejo za potrošnike. Če posamezna določila teh splošnih pogojev poslovanja veljajo le za potrošnike, je pri takih določil to tako tudi izrecno navedeno. V skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, se kot potrošnik šteje le fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago, storitve in digitalno vsebino za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju tudi: potrošnik ali kupec potrošnik).

Za preostale kupce, tj. pravne in fizične osebe, ki blago, storitve in digitalne vsebine, ki so predmet nakupa v spletni trgovini, pridobivajo ali uporabljajo za namene opravljanja svoje poklicne in pridobitve dejavnosti, pa veljajo splošna pravila in obveznosti, ki jih ureja vsakokrat veljavna zakonodaja, ki ureja obligacijska razmerja, ter določbe teh splošnih pogojev poslovanja, ki ne urejajo pravice in obveznosti potrošnikov v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov.

 

Vrste uporabnikov 

Z registracijo v spletni trgovini https://fensi.si/ postanete član spletne trgovine fensi.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini fensi.si pridobita tako član kot gost (v nadaljevanju skupaj tudi: uporabnik ali kupec):

  • član je vsak že obstoječ registriran uporabnik spletne trgovine (v nadaljevanju: član ali registriran uporabnik),
  • gost je vsak, ki opravi hitri nakup in se pred in med nakupom ne registrira (v nadaljevanju: gost).

Ob registraciji v spletni trgovini pridobi uporabnik, ki je član, svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoj e-naslov ali geslo spremeniti, lahko to stori kadarkoli v svojem uporabniškem profilu.

 

Dostopnost informacij 

Fensi.si se zavezuje, da bo uporabniku vselej na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:

  • podatke o podjetju (firma in sedež podjetja, matična številka, ID št. za DDV);
  • kontaktne podatke podjetja, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s podjetjem (e-pošta ter telefon, kadar je ta na voljo);
  • glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini, vključno s seznanitvijo z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine ter seznanitvijo z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
  • končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe
  • pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skupaj z obrazcem za odstop; poleg tega pa tudi o stroških vračila blaga in drugih stroških, ki jih krije kupec potrošnik v primeru odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo;
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju, vključno z vsemi kontaktnimi podatki podjetja;
  • informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno ter informacije o funkcionalnosti, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;

 

Ponudba izdelkov in cene 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba fensi.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini fensi.si je enaka tako za člane kot za goste spletne trgovine.

Vse cene v spletni trgovini so označene eurih in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine, ti so navedeni ob izračunu končne vrednosti naročila pred elektronsko oddajo in potrditvijo naročila s strani uporabnika. Cene veljajo ob oddaji in potrditvi naročila s strani uporabnika in prodajalca oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je potrjeno in oddano naročilo uporabnika prejel informacijski sistem prodajalca.

 

Postopek nakupa in sklenitve pogodbe

Izbira izdelka: 

V spletni trgovini fensi.si izberite izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem z gumbom X zaprite okno košarice in nadaljujte z brskanjem. Če želite nakup zaključiti, kliknite gumb »Poglej košarico« ali »Na nakup«. V prvem primeru boste preusmerjeni na stran nakupovalne košarice, kjer lahko pregledate in urejate količine dodanih izdelkov ali jih odstranite iz košarice. Če kliknete gumb »Na nakup« boste preusmerjeni neposredno na nakupni proces za zaključek nakupa brez pregleda košarice.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite iz nakupovalne košarice odstraniti določen izdelek, morate klikniti na ikono X, ki se nahaja levo od naziva izdelka. Če želite v košarico dodati določen izdelek, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino. Za nadaljevanje z zaključkom nakupa, kliknite gumb »Nadaljuj na nakup«, ki se nahaja na desni strani okna. 

Nakupovalna košarica in zaključek nakupa:

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

Osebni podatki (ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka)

  • Naslov za dostavo in naslov za račun (če se razlikuje od dostavnega naslova)
  • Promocijska koda / darilni bon: Na desni strani okna je vnosno polje za vpis promocijske kode ali kode darilnega bona. Po vnosu kode kliknite na gumb »Dodaj« in sistem bo preračunal vrednost nakupa ter odštel popust, ki je bil s promocijsko kodo ali darilnim bonom dodeljen.
  • Način in strošek dostave: izbirate lahko med dostavo s Pošto Slovenije, GLS dostavno službo. Pošta Slovenije in GLS nudita dodatne dostavne možnosti, ki jih najdete na tej povezavi.
  • Način plačila: izbirate lahko med plačilom po povzetju, s plačilno kartico, plačilom po predračunu (bančno nakazilo) ali plačilom preko PayPal sistema.
  • Opis tehničnih postopkov sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in pregled vsebine naročila:
  1. Vse podatke, ki ste jih oddali tekom oddaje naročila lahko preverite in popravite s klikom na ikono svinčnika in »Uredi«, ki se nahaja desno od naslova posameznega koraka oddaje naročila.
  2. Na desni strani so prikazani naročeni izdelki ter vsi podatki, ki ste jih vnesli med zaključkom nakupa. Če izdelki niso vidni, kliknite na povezavo »Prikaži podrobnosti« in odprli se vam bodo vsi naročeni izdelki. S klikom na ikono svinčnika in »Uredi« lahko urejate vsebino naročila tako, da odstranite izdelke. 

Potrditev naročila in zaključek:

Po izboru načina plačila, se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in klikniti na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«, da zaključite postopek nakupa. Po oddanem naročilu se odpre nova stran s tekstom o uspešni oddaji naročila z vsemi podatki. 

 

Postopek obveščanja o nakupu:

  • Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da smo naročilo sprejeli. S prejemom tega obvestila se šteje kupoprodajna pogodba za sklenjeno, s tem pa se tudi šteje cena in drugi pogoji za fiksne ter zavezujoče tako za prodajalca kot kupca.
  • Vsak kupec po odpremi naročenih izdelkov na e-pošto prejme sledilno številko in povezavo preko katere lahko spremlja stanje pošiljke. Če ste registriran uporabnik, lahko sledite statusu naročila preko uporabniškega vmesnika.
  • Fensi.si vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na vašo kontaktno številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, le da pri vnosu osebnih podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko.
  • Možnosti plačila so enake tako za fizične kot tudi za pravne osebe.
  • V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu boste poleg sporočila o sprejetem naročilu prejeli tudi dodatno sporočilo s podatki za plačilo. 

 

Naročilo in cene 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom je v spletni trgovini fensi.si sklenjena v trenutku, ko fensi.si pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Kupoprodajno pogodbo sestavlja elektronsko sporočilo o potrditvi naročila in splošni pogoji poslovanja, kot so veljali v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot tudi za uporabnika.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini fensi.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec uporabniku omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo e-sporočilo o statusu naročila) in splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji naročila so v elektronski obliki shranjeni na strežniku fensi.si in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

Način plačila 

Spletna trgovina fensi.si omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico ali PayPal plačilno metodo preko sistema PayPal ob oddaji naročila,
  • po predračunu na račun podjetja,
  • z gotovino ob dostavi paketa preko Pošte Slovenije,
  • z gotovino ali kartico ob dostavi paketa preko dostavne službe GLS
  • z darilnim bonom ali darilno kartico (več si preberite TUKAJ)

V primeru plačila po predračunu bo prodajalec uporabniku na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, poslal predračun za kupnino in poštnino za naročilo (če je poštnina brezplačna, bo predračun le za kupnino). Ko bo predračun poravnan, bo naročilo poslano v nadaljnjo obdelavo in v najkrajšem možnem času odpremljeno uporabniku. Če predračun ne bo poravnan v roku 3 delovnih dni, bo prodajalec to razumel kot preklic naročila in ga kot preklicanega tudi označil, blago iz naročila pa bo vrnjeno v prodajo v spletno trgovino.

V primeru, da prodajalec molče ali izrecno pogojuje nakup blaga, opravljanje storitve ali dobavo digitalne vsebine z delnim ali celotnim predplačilom in dobavi blago, opravi storitev ali dobavi digitalno vsebino po prejemu predplačila, mora ob dobavi blaga, izvedbi storitve ali dobavi digitalne vsebine obračunati in plačati potrošniku obresti od plačanega predplačila po obrestni meri, po kakršni se obrestujejo hranilne vloge, vezane za tri mesece, referenčne banke: NOVA LJUBLJANSKA BANKA d.d.

Prejšnji odstavek se ne uporablja, če je predplačilo plačano v manj kot treh delovnih dneh pred dnem, ko se opravi dobava blaga, začne z opravljanjem storitve ali dobavo digitalne vsebine. Šteje se, da je prodajalec izpolnil obveznost iz prejšnjega odstavka, če v primeru predplačila zniža redno ceno blaga ali storitve ali digitalne vsebine in je to znižanje višje ali enako kot znesek obresti, obračunanih na podlagi prejšnjega odstavka. Določila tega in prejšnjega odstavka se ne uporabljajo, če prodajalec pogojuje nakup blaga, opravljanje storitve ali dobavo digitalne vsebine z izročitvijo are.

  

Dostava in prevzem 

Pošiljke naročene preko spletne trgovine fensi.si dostavljamo do vrat objekta naših kupcev preko pogodbenih partnerjev Pošta Slovenije in GLS. Prodajalec si v izrednih primerih pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Naročila oddana preko spletne trgovine Fensi.si dostavljamo samo na območju Republike Slovenije in Hrvaške. V kolikor nimate veljavnega naslova v Republiki Sloveniji ali na Hrvaškem, lahko pošiljko prevzamete v enem izmed paketomatov Pošte Slovenije ali GLS paketni trgovini. Če želite dostavo paketa v katero koli drugo državo v EU lahko paket pripravimo, dostavo pa uredite sami preko izbranega ponudnika in nosite s tem povezane stroške.

Strošek dostave do vrat objekta za naročilo na območju Republike Slovenije je 3,70€ in 6,50€ na območju Republike Hrvaške, ne glede na težo ali količino paketov. V primeru, da skupni znesek posameznega naročila presega vrednost 50,00€ pa je dostava brezplačna tako v Republiki Sloveniji kot na Hrvaškem. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, za katere je tako določeno oz. označeno v spletni trgovini in katere prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe). Če ob takšnem izdelku, za katerega velja brezplačna dostava, istočasno kupite tudi druge izdelke, brezplačna poštnina velja za celotno naročilo.

 

Možnosti dostave do vrat objekta in cene za območje Republike Slovenije

  • Dostava do vrat objekta z GLS dostavno službo – 3,70€
  • Dostava v GLS Paketno trgovino ali GLS paketomat – 3,70€
  • Dostava do vrat objekta s Pošto Slovenije – 3,70€
  • Poštno ležeče – dostava v vašo poštno poslovalnico – 3,70€
  • Dostava v PS Paketomat – 3,70€
  • Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – 3,70€

 

Možnosti dostave in cene za območje Republike Hrvaške 

  • Dostava do vrat objekta  z GLS dostavno službo – 6,50€

 

Čas dostave in odpreme paketa

GLS

V kolikor je bilo naročilo oddano do 12. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.

Pošta Slovenije

V kolikor je bilo naročilo oddano do 14. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti v primeru zamude dostave. Vse spore in poizvedbe, ki izhajajo iz tega naslova mora uporabnik uveljavljati zoper izbranega ponudnika dostavnih storitev, katerega je uporabnik izbral pod možnostmi dostave. V primeru, da uporabnika ob dostavi ni na naslovu, bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi ali kupca obvestil preko oddanih kontaktnih podatkov ob naročilu z možnostjo ponovne dostave ali dostave v paketomat PS oz. GLS ali paketno trgovino GLS.

V primeru izbranega načina plačila po predračunu roki za dostavo iz prejšnjih odstavkov tega poglavja splošnih pogojev poslovanja pričnejo teči z dnem prejema plačila na transakcijski račun podjetja.

Če uporabnik pri prevzemu pošiljke, ne glede na izbran način dostave, opazi, da je pošiljka poškodovana, mora o tem na kraju samem nemudoma obvestiti dostavljalca, kateri mora izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki.

 

Doplačila ob dostavi

V posameznih primerih je kupec za prevzem paketa ali plačilo odkupnine dolžan plačati provizijo, ki jo zaračunavajo dostavne službe ali ponudniki za prevzem paketa. V spodnjem seznamu so prikazana doplačila, ki jih zaračunavajo ponudniki za plačilo odkupnine ali prevzem paketa:

  • Dostava do vrat objekta z GLS dostavno službo – NI DOPLAČIL
  • Dostava v GLS Paketno trgovino – DOPLAČIILO v primeru dostave na BS Petrol, OMV ali trafiko 3DVA v znesku 1,05€ za plačilo odkupnine. Dodatno doplačilo za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€
  • Dostava v GLS paketomat – NI DOPLAČIL
  • Dostava do vrat objekta s Pošto Slovenije – NI DOPLAČIL
  • Poštno ležeče – dostava v vašo poštno poslovalnico – NI DOPLAČIL
  • Dostava v PS Paketomat – NI DOPLAČIL
  • Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – DOPLAČILO za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€

 

Izdaja računa  

Fensi.si ob dostavi do vrat objekta ali osebnem prevzemu naročenih izdelkov uporabniku v paket priloži tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Uporabnik bo račun prejel v paketu skupaj z dostavljenimi izdelki. 

 

 

  

Darilni boni 

Darilni boni so del prodajnega programa spletne trgovine fensi.si. Darilni bon uporabnik po naročilu prejme v fizični obliki. Na željo uporabnika lahko darilni bon prejme tudi v elektronski obliki, če to zahteva z opombo ob oddaji naročila. 

Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine fensi.si.

Uporabnik lahko izbira med različnimi vrednostmi darilnih bonov, ki so objavljeni v spletni trgovini, za unikatno vrednost bona pa je primoran kontaktirati prodajalca na elektronski naslov info@fensi.si. Vrednost darilnega bona je lahko minimalno 10,00€ in maksimalno 1000,00€. 

Z vsakim darilnim bonom uporabnik prejme promocijsko kodo, ki je enaka serijski številki bona in jo lahko uveljavlja za plačilo v postopku oddaje naročila na koraku »plačilo«.

Darilni bon je ob plačilu potrebno izkoristiti v celoti, saj morebitne razlike zneska darilnega bona ne vračamo v obliki drugega bona ali gotovine. Bon tako lahko izkoristite v celoti za plačilo vašega naročila ali delno plačilo, v kolikor je naročilo višje vrednosti od vrednosti darilnega bona. 

Če bona ne morete izkoristiti v celoti, lahko pred izkoristkom bona zaprosite za zamenjavo bona v več manjših vrednostnih bonov, in sicer preko e-pošte na naslov info@fensi.si ali telefonsko na 040 819 384.

 

Promocijske kode 

Promocijske kode izdaja prodajalec za lastno promoviranje določenih izdelkov, znamk ali storitev. Promocijske kode so lahko objavljene na družabnih omrežjih, kateri koli spletni strani podjetja Tim group, d.o.o., poslani po elektronski pošti ali objavljeni v katerem koli drugem javnem mediju, letaku, prireditvi ipd., po naročilu prodajalca.

Promocijska koda lahko vsebuje znesek ali odstotek popusta in je lahko uporabljena le enkratno za vsako naročilo. Promocijske kode so časovno omejene, veljavnost ponudbe pa je prodajalec dolžan objaviti ob objavi kode.

Ugodnosti ali popusti pridobljeni z uporabo promocijske kode, se med seboj ne seštevajo. Pri vsakem oddanem naročilu lahko koristite samo eno promocijsko kodo.

 

Točke zvestobe 

Točke zvestobe ali bonus točke (v nadaljevanju: točke zvestobe ali bonus točke) kupci v spletni trgovini fensi.si prejmejo ob vsakem nakupu, v kolikor so člani (tj. registrirani uporabniki). Ob nakupu izdelkov v spletni trgovini boste za vsak polni porabljen € prejeli 1 bonus točko, katere se zbirajo in pripišejo na vaš uporabniški račun. Vsaka bonus točka pa je v € vredna 0,05€.

Bonus točke se izdajajo za vsak polni €, zato ob nakupu izdelka za 20,00€ prejmete 20 bonus točk, prav toliko pa jih boste prejeli, če bo kupljen izdelek vreden na primer 20,90€.

Točk zvestobe kupec ne prejme za znesek plačane poštnine ali dostave izdelka.

Točke zvestobe kupec na svoj uporabniški račun prejme po uspešno zaključenem naročilu. Naročilu se šteje za uspešno zaključeno, ko je kupec paket prevzel od kurirja dostavne službe ali prevzel paket v paketomatu ali drugem izbranem prevzemnem mestu posamezne dostavne službe ter poravnal celotno kupnino.

V primeru kasnejšega vračila celotnega naročila ali posameznih izdelkov, prodajalec kupcu iz uporabniškega računa odvzame in izbrišite točke zvestobe, prejete za vrnjene izdelke, in sicer ne glede na razlog za vračilo posameznih izdelkov oziroma celotnega naročila.

 

Plačilo z bonus točkami:

Prejete bonus točke lahko registriran član uveljavlja ob nakupu izdelkov v spletni trgovini fensi.si., in sicer na način, da svoje bonus točke registriran član v uporabniškem profilu spremeni v kupon v vrednosti točk (1 točka predstavlja protivrednost 0,05 EUR, kot opisano zgoraj), s katerim izvede polno ali delno plačilo novega naročila. S spremembo bonus točk v kupon registriran član prejme promocijsko kodo, ki jo lahko uveljavlja v postopku oddaje naročila na koraku »plačilo«.  .

Primer: če razpolagate z 200 bonus točkami je vrednost le teh 10,00€ in jih lahko porabite za nakup ali delno plačilo vašega naročila.

Točke zvestobe mora kupec unovčiti v roku 6 mesecev po prejemu točk zvestobe na svoj uporabniški račun. Če kupec točk zvestobe v tem času ne izkoristi, le te zapadejo in se izbrišejo iz uporabniškega računa. Zapadlih točk zvestobe kupec ne more pridobiti nazaj in jih tako tudi ni možno več izkoristiti.

 

Ocene in mnenja 

Ocene in mnenja, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjena skupnosti vseh uporabnikov. Fensi.si omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine pred dokončno objavo pa jih upravljalec spletne trgovine lahko pregleda. Mnenja in zapisi, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali po oceni fensi.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bodo objavljena.

Z oddajo mnenja oziroma komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in fensi.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Fensi.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu fensi.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

Avtor mnenja ali komentarja z njegovo objavo oz. posredovanjem prodajalcu hkrati zagotavlja, da je lastnik vseh materialnih in avtorskih pravic za zapisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno ter teritorialno neomejeno prenaša na fensi.si. Fensi.si pa se zavezuje, da bo spoštoval vse moralne pravice avtorja.

 

Garancija 

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljevanju: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Če so pogoji iz garancijskega lista za potrošnika manj ugodni od tistih, ki so določeni v povezanih oglaševalskih sporočilih, je garancija zavezujoča pod pogoji, določenimi v povezanih oglaševalskih sporočilih, razen če so bila povezana oglaševalska sporočila pred sklenitvijo pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot so bila izdana. Garancija je prostovoljna (tržna) ali obvezna. Minister, pristojen za varstvo potrošnikov, izda pravilnik, s katerim določi blago, za katero proizvajalec izda garancijo za brezhibno delovanje za najmanj eno leto, pri čemer garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga kupcu. V skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, je garant za obvezno garancijo le proizvajalec, zaradi česar je torej mogoče obvezno garancijo uveljavljati le pri osebah, ki se štejejo za proizvajalca ali pri pooblaščenem servisu proizvajalca, če je tako navedeno na posameznem garancijskem listu. Fensi.si kot prodajalec je torej za obravnavo in vsebinsko razrešitev garancijskih zahtevkov kupcev odgovoren le v primeru, ko je sam dajalec garancije, ali v primeru, ko se v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, sam šteje za proizvajalca blaga.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega in predprejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na drugi, tretji in četrti odstavek tega člena splošnih pogojev poslovanja lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo torej uvodoma krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičenosti ter utemeljenosti garancijskega zahtevka kupca pa bo proizvajalec te stroške kupcu povrnil.

Pravice potrošnika, ki jih lahko uveljavlja na podlagi garancijskega lista, prenehajo po preteku dveh let od dneva, ko jih je uveljavljal pri garantu.

Proizvajalec za blago, za katero se zahteva izdaja obvezne garancije za najmanj eno leto:

  • zagotavlja potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;
  • zagotavlja servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na blagu ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, če sam ne opravlja te dejavnosti;
  • zagotavlja brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;
  • zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Proizvajalec ima vse obveznosti v zvezi z obvezno garancijo po veljavni zakonodaji, ki ureja varstvo potrošnikov, tudi, če za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.

Pravice v zvezi z obvezno garancijo po veljavni zakonodaji, ki ureja varstvo potrošnikov, imajo tudi osebe, ki se sicer ne štejejo za potrošnika.

 

Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo – velja le za potrošnike

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (v nadaljevanju: odstop od pogodbe).

Razen če sta prodajalec in potrošnik dogovorila drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega odstavka pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu,
    • je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
    • je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
    • podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.

Navedena omejitev pri odstopu od pogodbe iz prejšnjega odstavka torej velja tudi za katerekoli blago, ki ga ponuja prodajalec preko spletnega mesta fensi.si, zlasti pa v primeru, če gre za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, kot opredeljeno zgoraj v 6. točki prejšnjega odstavka. Pri nakupu tovrstnega blaga lahko torej potrošnik odstopi od pogodbe le, če dobavljeni izdelki še niso bili odprti in uporabljeni oz. ko potrošnik še ni odprl pečata.

Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Prejšnji odstavek se smiselno uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov. Če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, pa začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se torej, da je potrošnik podal odstopno izjavo za odstop od pogodbe pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga ali digitalne vsebine, ki se dobavi na materialnem nosilcu, ki je določen za odstop od pogodbe, in v primeru nakupa storitve ali digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu, v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pri katerih ima potrošnik pravico, da odstopi od pogodbe, lahko v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov info@fensi.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, lahko potrošniki uveljavljate tudi s posredovanjem izpolnjenega obrazca za odstop od pogodbe, katerega si lahko prenesete TUKAJ.

Blago morate vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov: Tim group, d.o.o, Zvirče 48, 4290 Tržič, Slovenija. Kot potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krijete samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov. Izdelek morate vrniti nepoškodovan, poslan v originalni še neodprti embalaži in v nespremenjeni obliki in količini. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe mora uporabnik predložiti tudi kopijo računa in osebne podatke, v kolikor obstaja dvom glede upravičenosti do odstopa od pogodbe ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, ob čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik ne sme uporabljati digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne sme dati na voljo tretjim osebam. V primeru odstopa od pogodbe lahko podjetje ne glede na prej navedeno potrošniku prepreči vsakršno

nadaljnjo uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, in sicer zlasti tako, da potrošniku onemogoči dostop do digitalne vsebine ali digitalne storitve ali onemogoči potrošnikov uporabniški račun.

Kupec potrošnik v zvezi z vračilom izdelkov pri odstopu od pogodbe skladno s tem poglavjem splošnih pogojev poslovanja krije stroške vračila blaga. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji. V kolikor ste z nakupom izdelka prejeli tudi točke zvestobe, bodo v primeru vračila izdelka, za katerega so bile točke prejete, le te tudi odvzete.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe iz tega poglavja nosi potrošnik.

 

Obvezno jamstvo za skladnost blaga – velja le za potrošnike

V nadaljevanju so opisane in povzete pravice in obveznosti potrošnika ter prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga ter nepravilnosti pri opravljeni storitvi, kot jih določa vsakokrat veljavni Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZVPot-1).

 

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

(v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  • ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali
  • dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju ali
  • v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom teh splošnih pogojev poslovanja, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

  • je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti ter
  • razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga ali objektivnih zahtev za skladnost blaga z digitalnimi elementi, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga ali objektivnih zahtev za skladnost blaga z digitalnimi elementi, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi, prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem splošnih pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga, kar se brez poseganja v objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je Prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih teh splošnih pogojev poslovanja, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih teh splošnih pogojev poslovanja. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju, opredeljenem v desetem odstavku tega poglavja splošnih pogojev poslovanja, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalec, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega poglavja teh splošnih pogojev poslovanja, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega poglavja splošnih pogojev poslovanja. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalec obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.     

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka teh splošnih pogojev poslovanja so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

 

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega poglavja splošnih pogojev poslovanja;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek teh splošnih pogojev poslovanja lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s tem ali predhodnim odstavkom tega poglavja splošnih pogojev poslovanja, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Pravice iz štirinajstega odstavka tega poglavja splošnih pogojev poslovanja prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

 

Uveljavljanje stvarnih napak – velja za vse ostale kupce, ki se ne štejejo za potrošnike

V razmerju do oseb, ki se v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, ne štejejo za potrošnika, se glede načina, pogojev in rokov za uveljavljanje zahtevkov iz naslova stvarnih napak ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi uporabljajo določila vsakokrat veljavne zakonodaje, ki ureja obligacijska razmerja, zlasti določila vsakokrat veljavnega Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: OZ)

 

Odgovornost za škodo za blago z napako

Fensi.si si prizadeva, da v promet daje samo izdelke z visokimi standardi kakovosti in varnosti. V kolikor iz katerega prodanega izdelka izvira škoda, lahko uporabnik zahteva povračilo škode skladno z določbami veljavne zakonodaje, ki ureja varstvo potrošnikov in obligacijska razmerja. Če proizvajalca ali uvoznika ni mogoče ugotoviti, lahko oškodovanec od prodajalca pridobi podatke o tem, kdo je proizvajalec oziroma uvoznik, ali katera oseba mu je izdelek dobavila.

 

Varnost 

Fensi.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Fensi.si v te namene uporablja 256 bitni SSL certifikat, izdan iz strani pooblaščene organizacije.

 

Varovanje osebnih podatkov 

Fensi.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 ter veljavnimi nacionalnimi predpisi, zlasti vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZVOP-2). Več podrobnosti o varovanju vaših osebnih podatkov lahko najdete TUKAJ.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju »Politika zasebnosti«. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni in resnični.

 

Komunikacija 

Fensi.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili vsakokrat veljavnega Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZEKom-2).

 

Oglasna elektronska sporočila bodo po vsebini takšna:

  • da bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila,
  • da bo Identiteta pošiljatelja jasna razvidna, hkrati bo razviden tudi veljaven naslov, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prenehanje pošiljanja oz. prejemanja takšnih oglasnih elektronskih sporočil,
  • da bodo različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, jasno označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe pri prejemanju tovrstnih oglasnih sporočilih ter način brezplačne in enostavne odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Želja uporabnika, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo izrecno upoštevana.

 

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina fensi.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Omejitev odgovornosti 

Fensi.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da fensi.si ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fensi.si ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja in komentarji so pred objavo lahko pregledani in takšni, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerni, zavajujoči ali žaljivi, tudi izbrisani. Fensi.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih in komentarjih.

Fensi.si si pridržuje pravico odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake oz. zmote v ceni ali označbi cene.

S sprejemom teh splošnih pogojev se strinjate z izključitvijo odgovornosti fensi.si za škodo povzročeno iz lahke malomarnosti in ki nastane iz naslova obiska ali sklepanja pogodb ali drugih interakcij ali odnosov, ki nastanejo ali se izvajajo preko spletnega mesta fensi.si.

 

Pritožbe in spori 

Fensi.si spoštuje veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb.

V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)40 819 384 ali po elektronski pošti na info@fensi.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@fensi.si. Postopek pritožbe je zaupen.

Fensi.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si fensi.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Tim group, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15, s spremembami in dopolnitvami; v nadaljevanju: ZIsRPS).

Fensi.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo blaga, storitev in digitalnih vsebin na območju Republike Slovenije, v skladu z ZIsRPS ter Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (v nadaljevanju: Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) v nadaljevanju objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo TUKAJ oziroma na naslednji spletni povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL  

Prodajalec si pridržuje pravico, da te splošne pogoje poslovanja kadarkoli spremeni ali dopolni. Vsakokrat veljavni splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani: www.fensi.si.

Ti splošni pogoji poslovanja so objavljeni in pričnejo veljati z dnem objave na spletni strani www.fensi.si. Z dnem objave teh splošnih pogojev poslovanja prenehajo veljati predhodno veljavni splošni pogoji poslovanja, objavljeni dne 01.05.2019.

Tržič, 15.03.2023

Tim group, d.o.o.

Izdelek dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo