Če si redni kupec v naši spletni trgovini so točke zvestobe ali bonus točke odličen način, kako vedno znova lahko nakupuješ ceneje.

Kako?

Da lahko začneš z zbiranjem točk zvestobe moraš najprej ustvariti uporabniški račun, saj točke lahko zbirajo le registrirani uporabniki. Če nakupuješ kot gost točk ne moreš zbirati, saj nimaš registriranega računa na katerega bi lahko naložili tvoje zbrane točke.

Točke zbiraš z vsakim nakupom, ki ga opraviš kot registriran uporabnik in sicer za vsak poln € prejmeš 1 točko zvestobe. Zbrane točke zvestobe lahko uporabiš že ob naslednjem nakupu, lahko pa jih zbiraš dlje časa in nato vnovčiš več točk hkrati. 

Vrednost točke za vnovčenje je 0,05€ za točko. Če boš npr. opravil naročilo za 100€ boš ob tem prejel 100 točk v vrednosti 0,05€, kar je skupno 5€. Teh 5€ lahko že ob naslednjem nakupu uporabiš kot popust in znižaš ceno svojega naročila.

 

Kdaj prejmem točke zvestobe na svoj račun?

Točke zvestobe naložimo na tvoj račun po uspešno zaključenem naročilu. Naročilo se za uspešno zaključeno šteje ko je le to tudi dostavljeno na tvoj naslov ali prevzeto na prevzemnem mestu. Točk zato nikoli ne boš videl/a na svojem računu takoj po oddanem naročilu.

 

Kako vnovčim zbrane točke?

Točke vnovčiš tako, da jih v svojem uporabniškem računu pretvoriš v kupon, kodo kupona pa vpišeš v postopku nakupa in sistem bo avtomatsko znižal tvoje naročilo za znesek v vrednosti kupona.

 

Veljavnost zbranih točk

Zbrane točke zvestobe so veljavne 6 mesecev od dne ko jih prejmeš, zato jih moraš vedno porabiti v tem času. Če točk v tem času ne porabiš se avtomatsko izbrišejo in koriščenje le teh ne bo več mogoče.

 

Točke zvestobe v primeru vračila izdelka 

V primeru, da si kupil izdelek za katerega si točke zvestobe prejel, izdelek pa kasneje vrnil, bomo ob vračilu kupnine za vrnjen izdelek iz tvojega računa izbrisali tudi prejete točke zvestobe za ta izdelek.

 

Ali točke prejmem za vse kupljene izdelke?

Točke zvestobe prejmeš za vse izdelke, ne glede na vrsto izdelka in ne glede na to ali je izdelek kupljen po znižani ceni ali redni. Točke vedno prejmeš za vrednost plačane cene, zato boš pri akcijskih izdelkih prejel/a točke od znižane cene. Točk zvestobe ne boš prejel/a le za znesek poštnine oz. dostave izdelka.

Izsek iz splošnih pogojev poslovanja

Točke zvestobe 

Točke zvestobe ali bonus točke (v nadaljevanju: točke zvestobe ali bonus točke) kupci v spletni trgovini fensi.si prejmejo ob vsakem nakupu, v kolikor so člani (tj. registrirani uporabniki). Ob nakupu izdelkov v spletni trgovini boste za vsak polni porabljen € prejeli 1 bonus točko, katere se zbirajo in pripišejo na vaš uporabniški račun. Vsaka bonus točka pa je v € vredna 0,05€.

Bonus točke se izdajajo za vsak polni €, zato ob nakupu izdelka za 20,00€ prejmete 20 bonus točk, prav toliko pa jih boste prejeli, če bo kupljen izdelek vreden na primer 20,90€.

Točk zvestobe kupec ne prejme za znesek plačane poštnine ali dostave izdelka.

Točke zvestobe kupec na svoj uporabniški račun prejme po uspešno zaključenem naročilu. Naročilu se šteje za uspešno zaključeno, ko je kupec paket prevzel od dostavne službe ali na prevzemnem mestu prodajalca in poravnal celotno kupnino.

V primeru kasnejšega vračila celotnega naročila ali posameznih izdelkov, prodajalec kupcu iz uporabniškega računa odvzame in izbrišite točke zvestobe, prejete za vrnjene izdelke, in sicer ne glede na razlog za vračilo posameznih izdelkov oziroma celotnega naročila.

 

Plačilo z bonus točkami:

Prejete bonus točke lahko registriran član uveljavlja ob nakupu izdelkov v spletni trgovini fensi.si., in sicer na način, da svoje bonus točke registriran član v uporabniškem profilu spremeni v kupon v vrednosti točk (1 točka predstavlja protivrednost 0,05 EUR, kot opisano zgoraj), s katerim izvede polno ali delno plačilo novega naročila. S spremembo bonus točk v kupon registriran član prejme promocijsko kodo, ki jo lahko uveljavlja v postopku oddaje naročila na koraku »plačilo«.  .

Primer: če razpolagate z 200 bonus točkami je vrednost le teh 10,00€ in jih lahko porabite za nakup ali delno plačilo vašega naročila.

Točke zvestobe mora kupec unovčiti v roku 6 mesecev po prejemu točk zvestobe na svoj uporabniški račun. Če kupec točk zvestobe v tem času ne izkoristi, le te zapadejo in se izbrišejo iz uporabniškega računa. Zapadlih točk zvestobe kupec ne more pridobiti nazaj in jih tako tudi ni možno več izkoristiti.

Izdelek dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo